2 Renk altı renkli ekran Araba Elektronik gaz kelebeği Denetleyicisi Araba Gaz Pedalı Hızlandırıcı Ford F-150 Raptor F 150 Raptor 2012+

  • ₺1 404.04 ₺2 301.59
( 0 Müşteri yorumları )

Hava Giriş Sistemi

Sku:
  • t5108
Etiketler:
  • gaz kelebeği kontrol pedalı, f 150 2011 takımı, ford gaz kelebeği gövdeleri 46, f 150 2011 çamurluk, 1999 ford ranger gaz kelebeği gövdesi, anahtarı cam elektrikli ford, f 150 2010 kontrolü, f 150 2011 aksesuarları, ford ranger fiberglas gövde, denetleyici ford mercury grand
  • Kaynak: CN (Menşei)

Not: Sipariş Verirken Lütfen Araç Modelinize Ve Üretim Yılınıza Dikkat Edin!Size Eşleşen Elektronik Gaz Kelebeği Denetleyicisini Göndereceğiz.Çok teşekkürler!

Mod fonksiyonuna giriş:

HHH Modu (Ekonomik hızlanma modu)

Ekonomik hızlanma modunda, ayarlamaya gerek yoktur, Hızlanma sırasında yakıt tüketimini azaltın.

LOC Modu (Kilit araba modu)

LOC modunda, araç sadece boşta kalabilir, Gaz pedalına basabilir ve yanıt yoktur.Motoru kapattıktan sonra, ekran regülatörünü, ekran regülatörünü kilit açma anahtarı olarak çekin

OOO Modu (Otomatik kontrol modu)

Otomatik kontrol modu, kontrolörün hassasiyetini otomatik olarak sürüş koşullarına uyacak şekilde ayarlar, ayarlamak ve unutmak isteyenler için idealdir.Şehir içi sürüş için mükemmel.Otomatik Kontrol, benzersiz kılan şeydir

CC Modu (Şehir modu)

ŞEHİR Modu (1'den 9'a kadar) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu da sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin .Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %30 oranında iyileşir .

EE Modu (Spor modu)

PP Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu da sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin ve direksiyon simidini sıkıca kavrayın veya yumuşak bir pürüzsüzlük için seviye 1'e basın acceleration.In bu mod, Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %60'tır.

FF Modu (Spor + modu)

FF Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu da sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin .Rekabetin hızı, güçlü geri itme hızı, Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %90.

PP Modu (Yarış modu)

Yarış modu Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu da sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin .Rekabet hızı, güçlü geri itme hızı, uçan sürüş hissi ,arenalarda kullanılması tavsiye edilir, Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %120'dir.

EC Modu (ekonomi modu)

EC modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, hızlandırıcı tepki süresini azaltarak ekonomi için tasarlanmıştır.Ayrıca, parkurlarda olduğunuzda ve sürünürken biraz daha fazla gaz kelebeği kontrolü ararken kullanışlıdır.

Kapalı Modu (Normal mod)

Aracı standarda geri getiriyor

NASIL ÇALIŞIR

Elektronik gaz kelebeği denetleyicisi, sizin için en yeni performans geliştirmedir. vehicle.It araçların gaz kelebeği eğrisini değiştirerek tel pedalla uçarak araçlarınızdaki gecikmeleri azaltmak için tasarlanmıştır.

Daha keskin / Pürüzsüz hızlanma

Çekme veya tepelere tırmanma gibi yük durumlarında geliştirilmiş hızlanma

Hem Otomatik hem de Manuel şanzımanlar için uygundur

Özel alet gerektirmeden basit 5 dakikalık kurulum

Neden elektronik gaz kelebeği kontrol cihazını kullanmalıyım?

Her yıl, çoğunlukla elektronikteki gelişmeler nedeniyle yeni araçlar değişiyor.Mekanik olarak kontrol edilen araç sistemleri artık aracın bilgisayarı tarafından kontrol ediliyor.Böyle yeni bir sistem, drive-by-wire olarak bilinen elektronik gaz kelebeği kontrolüdür.

Drive-by-wire sistemi, araçların başlangıcından beri kullanılan geleneksel mekanik olarak çalıştırılan sistemi ortadan kaldırır.Standart mekanik olarak çalıştırılan gaz pedalı, pedaldan gaz kelebeği gövdesine bağlı bir kablo kullanır.Pedala bastığınızda, kablo gaz kelebeği plakasını açarak havanın motora geçmesine izin verir.Motor DEVRİ, gaz kelebeği plakasının açısı ile doğru orantılıdır.

Drive-by-wire ile kablo, gelişmiş elektromekanik aktüatörler kullanılarak elektronik olarak kontrol edilen bir sistemle değiştirilir, Bir kablo yerine, gaz pedalına bir gaz pedalı konum sensörü bağlanır.Bir potansiyometre olan bu sensör, gaz pedalının konumunu belirler ve bu bilgiyi aracın ecu'suna bildirir ve sırayla gaz kelebeği kontrol motoruna gaz kelebeği valfini açmasını veya kapatmasını emreder.

Gaz pedalı Süngerinizi hissediyor musunuz ?

Bununla birlikte, drive-by-wire sisteminin sınırlamaları vardır, asıl sorun gaz kelebeği tepki süresinin önemli ölçüde daha yavaş olmasıdır.Bir aracın tepkisi olarak da bilinen gaz tepkisi, bir içten yanmalı motorun, sürücünün hızlanma talebine yanıt olarak güç çıkışını düşük devirden daha yüksek ve daha güçlü bir devire ne kadar hızlı yükseltebileceğinin bir ölçüsüdür; pedalı aşağı itmek.Gaz tepkisi genellikle daha iyi güçle karıştırılır; bununla birlikte, gaz tepkisi aslında güç çıkışındaki bir değişiklik için geçen sürenin bir ölçümüdür.

Sürücülere hız ve yeni sınırlar için bizim arabaları iterek heyecan ihtiyacını takdir ve yavaş gaz tepkisi sadece aracınızın maksimum güç almak için gereken zaman artacaktır.Bu sorunu gidermek için satış sonrası dünya fark zaman, bir gecikme var, fabrika elektronik gaz kontrol ayarları geçersiz kılmak için yeni bir sistem geliştirdi.Pedal Komutanı Gaz Kelebeği Denetleyicisi, bu ekstra “WOOW” u kablolu aracınıza eklemek için harika bir ektir.

İnceleme ekleme

Puanınız: